Siver Lockit Fluo – noua colecție Louis Vuitton pentru UNICEF

În cei trei ani de la lansarea programului Louis Vuitton for UNICEF, peste 5 milioane de dolari au ajuns la copiii aflați în dificultate, datorită celor care au cumpărat bratarile Silver Lockit și celor care au făcut donații directe prin acest program.

Parteneriatul Louis Vuitton – UNICEF continuă cu lansarea, în cursul acestei săptămâni, a ediției speciale de brățări în culori fluorescente – galben, oranj și siclam.

Din prețul de 250 euro al unei brățari, 100 de euro ajung la UNICEF, organizație care se îngrijește de copiii aflați în situații dintre cele mai dificile – cum sunt, de exemplu, cei afectați de criza siriană.

Silver Lockit, inspirat din lacătul inventat de Georges Vuitton în 1890 pentru a proteja cele mai prețioase obiecte din cuferele cu care călătoreau clienții săi, este un simbol al protecției. Un astfel de lăcățel purtat la încheietura mâinii semnifică un simbol al promisiunii făcute pentru ajutorarea copiilor din toată lumea, aflați în situații de urgență.

LV for UNICEF

 

Written By
More from Fashion PR

Astăzi începe Romanian Fashion Philosophy

Cea mai spectaculoasă ediție a Romanian Fashion Philosophy se va desfășura timp...
Read More