Romanian Fashion Philosophy – evenimentul cu cea mai mare audiență

Audienta RFP

Romanian Fashion Philosophy – cel mai bun eveniment de modă din România, așa cum a fost numit de specialiștii din industrie – este, potrivit cifrelor date publicității la finele ultimei ediții, numărul 1 în ceea ce privește audiența, cu aproape 8,7 milioane de vizualizări!

După cum se poate vedea din fotografia alăturată, Romanian Fashion Philosophy a beneficiat, grație partenerului media internațional Fashion Channel, care a transmis în întreaga lume evenimentul, de 8.695.563 de vizualizări, reprezentând un timp de vizionare de peste 13 milioane de minute.

Iată și alte cifre cu atât impresionante realizate de Romanian Fashion Philosophy:

  • un partener principal Powered by
  • 3 agenții de manechine
  • 3 Facultăți de modă prezente cu studenți la Gala tinerilor designeri
  • creatori de modă de pe 3 continente
  • 7 sponsori
  • 12 parteneri
  • 21 de voluntari
  • 30 de designeri/branduri
  • 33 de prezentari de modă
  • 40 de manechine
  • 63 de jurnaliști/bloggeri prezenți
  • 300 goodie bags / zi
  • 365 de ținute prezentate pe podium
  • 595 de minute de defilări pe catwalk
  • 2000 + spectatori la eveniment
  • 3,2 milioane engagement pe Facebook
  • 8,6 milioane de vizualizari în întreaga lume
  • SINGURUL eveniment de modă din România transmis LIVE, pe întreg Mapamondul, pe un canal internațional de modă – Fashion Channel

 

 

 

 

 

 

 

Written By
More from Fashion PR

Dana Enache (Red. Șef VIVA): “A fi la modă înseamnă a avea curaj să fii tu însuți”

Participă la cel puțin două-trei evenimente mondene săptămânal, iar ținutele afiaște de...
Read More