Rebranding All In The Name of Fashion

All in the name of fashion

Începând din această toamnă, Băneasa Shopping City are o nouă identitate vizuală și o nouă poziționare, semnate FCB Bucharest. „All In the Name of Fashion” este sloganul campaniei de rebranding care te invită să uiți de reguli și să te exprimi autentic, profitând de diversitatea de branduri și experiențe care te așteaptă în centrul comercial.


Noua strategie de comunicare îi are în prim plan pe cei care iubesc moda, brandurile, divertismentul de calitate, sunt activi social și mereu în căutare de experiențe memorabile.

All in the Name of Fashion reprezintă un îndemn către clienții noștri de a-și exprima trăirile. Atunci când spunem fashion vorbim nu doar despre haine și accesorii, ci despre a-ți manifesta stilul în tot ceea ce faci, fie că este vorba despre experiențe culinare, cinematografice sau artistice. Astfel, ne încurajăm clienții să se exprime liber și să se lase inspirați de tot ceea ce le oferim. În același timp, ne menținem promisiunea de a crea experiențe unice pentru ei și de a le depăși continuu așteptările“, a declarat Alexandru Bogdan (Marketing Director, Băneasa Shopping City).

Băneasa Schopping City nu e un mall. E un spațiu al fashion-ului în manifestare. Aici fashion-ul nu e o modă. E o manieră personală de a te exprima în tot ceea ce faci și prin tot ceea ce-ți place, de la îmbrăcăminte la literatură, de la entertainment la relaxare. De aceea, All In the name of fashion nu e despre ținute. E despre ținută“, a declarat Claudiu Dobriță (Creative Director, FCB Bucharest), citat de IQads.

Written By
More from Fashion PR

„100 de ani în 10 zile” Tîrgu Mureș, 18-28 octombrie 2018

Asociația Transilvană pentru Cultură (ATC) organizează, timp de 10 zile, în perioada...
Read More