Din cauza prețurilor prea mari, brandul de modă al Rihannei a dat faliment

Fenty Rihanna

La mai puțin de doi ani de la lansare, LVMH și Rihanna au decis să închidă brandul de haine Fenty. Motivul? Prețurile exagerate: ocheari de soare – 300$ sau jachete din denim – 950$.

Celebra cântăreață Rihanna a anunțat că brandul său de fashion se închide, anunțul fiind făcut și de LVMH, cel mai mare grup de modă din lume.

După succesul enorm pe care l-au avut cu linia de machiaj, Fenty, Rihanna și LVMH au decis acum mai puțin de doi ani să dea naștere și unei linii de haine, sub același nume. Din păcate însă, prețurile produselor precum ochelarii de soare (300$) sau jachetele din denim (950$) nu s-au bucurat de același succes precum produsele de beauty care costă în jur de 35$.

Se pare însă că brandul de lenjerie Savage X Fenty, care aparține aceleiași artiste, merge bine pe multe piețe, astfel încât Rihanna se va bucura de atenția investitorilor pentru acesta. Grupul LVMH anunță că se implică în continuare în susținerea produselor de skincare, cosmetice și lenjerie, semnate de Rihanna.

Chiar înainte de lansarea brandului de haine Fenty, Rihanna și-a exprimat îngrijorarea că prețurile ar fi prea ridicate pentru fanii ei însă a mers mai departe, vrând ca acest brand să fie unul de lux.

Written By
More from Fashion PR
Romanian Fashion Philosophy are un nou PR: Iuliana Doroftei
Iuliana Doroftei este, de astăzi, PR-ul celui mai exclusivist eveniment de modă...
Read More