Despre Fashion PR cu Crosby Noricks

Crosby Noricks, pr couture

Crosby Noricks (FOTO) fondatoarea și editorul PR Couture, o resursă online care explorează rolul într-o continuă evoluție a relațiilor publice, marketingului și social media în industria modei. De asemenea, este autoarea cărții “The PR Couture Guide to Breaking Into Fashion PR” și director de social media la Red Door Interactive.

În interviul oferit celor de la Teen Fashion, ea vorbește despre ceea ce face un editor de modă, cum poți obține un internship într-o firmă de PR și care este părerea ei despre reality-show-urile care tratează lumea PR-ului de modă.

Teen Fashion: Ai vrut dintodeauna să lucrezi în industria modei? Cum ți-ai dat seama ce ți se potrivește?

Crosby Noricks: Am știut întotdeauna că vreau să lucrez în industria modei, dar nu știam exact ce va presupune asta. Când eram în liceu, mi-am explorat interesele în materie de artă și modă. Am urmat un curs de artă la Colegiul din California, unde am studiat pictura, realizarea schițelor de modă și design. Apoi, când am mers la colegiu, am devenit interesată de film, arta comunicării și, în special, web și grafică. Am studiat în străinătate, la London College of Fashion, și am încercat să găsesc o modalitate de a îmbina moda cu celelalte interese ale mele. Inițial am vrut să mă ocup de garderobe pentru TV și print, așa că m-am mutat în LA și am făcut asta pentru o perioadă, dar nu era exact ce doream. Așa că m-am întors la școală și am urmat masteratul în comunicare și am realizat că îmi place PR-ul. Trebuie să ai o gândire de afaceri, dar totodată să fii creativ deoarece constant trebuie să creezi campanii pentru aceleași branduri sau produse. Îmi place să stabilesc strategii și obiective, dar cealaltă parte a mea în care creativitatea și simțul artistic își pun amprenta este satisfăcută când lucrez cu branduri din industria modei.

T.F: Ce face un editor de modă și cum arată o zi tipică din viața ta?

C.B: Cea mai importantă modalitate prin care îi demonstrezi clientului valoarea ta ca publicist este aceea de a asigura acoperire mass-media pentru el. Acest lucru se realizează trimițând informații editorilor de modă, gazdelor show-urilor de dimineață și bloggerilor de modă, și încercând să obții articole, editoriale și photo shooting-uri publicate în numele clientului. De exemplu, când deschizi Lucky Magazine și vezi pagina ,,Moda pentru toamnă” și acolo este o pereche de ghete, în mod obișnuit ele sunt acolo deoarece informația despre ghete a fost trimisă editorului de un PR-ist. A avea un publicist, indiferent că este cineva care lucrează pentru companie sau într-o agenție de PR, înseamnă a avea o persoana cu abilități de comunicare care ajută la creșterea notorietății brandului. Ca PR-ist, asta poate implica să fii prezent la un photoshoot-ing pentru a te asigura că acesta reprezintă cu adevărat identitatea brandului, la un eveniment sau la un show de modă care lansează o nouă colecție, dar poate însemna și dezvoltarea unui plan anual care trasează obiectivele de comunicare ale brandului pe parcursul anului viitor.

T.F: Ești și directorul de social media la Red Door Interactive – care este diferența dintre un director de social media și un PR-ist?

C.B: În PR, publicul principal este media. În social media, publicul primar este reprezentat de consumatori, sau potențiali consumatori, așadar trebuie să creezi campanii care să stârnească reacții din partea consumatorilor. Vrei ca ei să participe la un concurs pe Facebook, să dea share la un video sau să răspundă la un tweet.  Scopul unei strategii social media este de multe ori dublu: să ajute un client să își mărească comunitatea, dar și acela  de a crește engagement-ul.

T.F: Multe fete se uită la show-uri precum Kell on Earth, The City, The Hills. Cât de apropiate sunt aceste portrete față de ceea ce faci tu?

C.B: Pentru mine, Kell on Earth a fost cel mai apropiat exemplu pentru ceea ce înseamnă o zi din viața unui editor de modă. Dar, totuși este reality-show, și eforturile sunt îndreptate spre a crea dramă și a face oamenii să se uite la show. Așadar, cred că show-urile de acest gen dezvăluie puțin din ceea ce este viața unui editor, dar există, evident, și exagerări. Desigur, de multe ori este un mediu foarte agitat, iar în modă există multe personalități puternice, dar majoritatea PR-iștilor de modă sunt inteligenți, creativi, practicieni care lucrează împreună pentru a asigura succesul clienților. Așadar, este vorba mai mult de client decât de agenție. Un alt lucru pe care show-urile TV le fac este acela de a pune accentul pe facilități precum haine gratuite și acces la petreceri. Un publicist bun știe că job-ul lui este să stea în spatele scenei și să creeze o experiență excepțională pentru clientul sau.

T.F: Ai vreun sfat pentru fetele care vor să obțină un internship ca PR de modă?

C.B: Ar putea să își creeze un blog sau un website, sau să fie activi pe rețelele sociale. Când începi să scrii un blog, devii conștient de cum funcționează instrumentele din social media, iar abilitatea de a scrie este un pas crucial pentru a avea succes în PR.

T.F: Ce oferă PRCouture.com și cartea PR Couture publiciștilor actuali de modă, celor care aspiră la asta și antreprenorilor?

C.B: Site-ul are conținut pentru trei mari publicuri: unul este format din studenți și cei care aspiră la meseria de editor, avem o mulțime de informații despre internshipuri, și interviuri cu practicieni entry level și interni, în care i-am întrebat cum au obținut postul și care sunt obiectivele lor, în așa fel încât internii să aibă o imagine clară asupra a ceea ce îi așteaptă.

Pentru designeri, oferim o serie de sfaturi și trucuri pentru a-i ajuta să se ocupe singuri de partea de PR, sau cum să lucreze cu o agenție de PR. Iar pentru publicul larg avem informații despre multe branduri independente.

Cartea cuprinde tot ce aș fi vrut să știu când mi-am început propria carieră și vine ca un răspuns la toate întrebările pe care le-am pus de nenumărate ori. Am vrut să pun toate acestea într-o formă ușor de citit, o lectură amuzantă. Sunt multe informații specifice acolo care nu se găsesc pe site-ul PRCouture.com. De asemenea, am luat legătura cu multe persoane din industrie, așadar, cartea nu prezintă doar opinia mea, ci și experiențele și recomandările practicienilor de PR.

Written By
More from Fashion PR

După Jimmy Choo, Michael Kors a cumpărat și Versace pentru 1,83 de miliarde de euro

Este oficial. Casa de modă italiană Versace, una dintre puţinele rămase independente,...
Read More